Maladinovo leto first minute.jpg

Pri poskytovaní našich služieb sa snažíme byť čo najviac transparentní. Chápeme, že vás počas pobytu môže napadnúť niekoľko otázok k fungovaniu rezortu. Na niektoré je odpoveď zložitejšia, na iné zas jednoduchá. Dúfame, že naše odpovede na vaše najčastejšie otázky prispeje k vzájomnému porozumeniu a bezproblémovému pobytu.

OTÁZKY
A ODPOVEDE

Neviem uhradiť platbu za pobyt online na webe, alebo cez link, ktorý ste mi poslali. Kde môže byť problém?

Ubezpečte sa, že váš limit na karte nepresahuje sumu, ktorú máte uhradiť, a ani ste v deň platby nepresiahli váš denný limit. Ubezpečte sa, že postupujete podľa inštrukcie banky a používate overenie notifikáciou, sms správou, alebo tokenom - presne podľa postupu pri online nákupe prevádzkovateľa platobnej brány ako aj vášho internetbankingu, či smartbankingu.

Môže byť na Mare skúkromná pláž? - z hľadiska vlastníctva áno, Maladinovo so svojimi partnermi vlastní pozemok až po obvyklú hladinu Liptovskej Mary.

Pláž vyzerá inak, prečo to vôbec nazývate plážou? - Liptovská Mara nie je žiaľ určená na rekreáciu. Jej štatút je ešte z roku 1977, kedy bola prioritne určená ako protipovodňová ochrana s vodnou elektrárňou. Z toho vyplývajú obmedzenia a pravidlá, ktoré znemožňujú údržbu. Dochádza ku veľkým výkyvom hladiny, čo má vplyv na znečistenie pláže a veľakrát naplaveniny znemožnia aj samotný prístup k vode. Aj napriek tomu je Maladinovo v rámci priehrady jedno z mála miest, kde sa legálne dostanete ku vode.

Aký je prístup ku pláži? Prečo je tá cestička taká strmá? Cestička vedúca ku pláži je prírodný, jemne upravený chodník s prevýšením asi 10 m. Pri úprave sme viazaní pravidlami pre ochranný les - správa povodia Váhu. K Vašej dispozícii sú lehátka, ktoré vám zvýšia pohodlie na kamenistom podklade. 

Cesta ku ohnisku a ku pláži vedie cez stavenisko a je neupravená. Prístupová cesta sa nachádza na pozemku ktorý nepatrí rezortu a je to preto len upravovaná v rámci našich najlepších možností.

Píšete, že dbáte na ekológiu, v čom sa to prejavuje?  Základom je samotná stavba. Budovy sú z tehly, použité sú okná s trojsklom. Kúrenie je prostredníctvom stropných infrapanelov s vysokou účinnosťou. Energeticky je preto stavba veľmi efektívna. Na izbách máme len 8 klimatizácií, ostatné priestory sú odvetrané buď prirodzene alebo rekuperáciou. Na ohrev vody používame efektívne prietokové ohrievače. Paradox je, že práve tento náš prístup niektorým našim hosťom prekáža, no aj tak si za týmito riešeniami stojíme. 

Prečo nie sú izby klimatizované? Súvisí to s našou filozofiou. Klimatizáciu považujeme na Liptove ako zbytočný prvok. Noci sú tu dostatočne chladné, každá izba sa môže dostatočne ochladiť, cez deň je možné ju závesmi udržať v požadovanej teplote.

Uteráky nemeníte každý deň, prečo? - Každé pranie zaťažuje životné prostredie. Meníme ich automaticky každé 3 dni alebo na požiadanie.

Môžem si u vás rezervovať fajčiarsku izbu? - Všetky naše izby sú nefajčiarske. Pre fajčiarov máme vyhradené miesto na fajčenie pred každou budovou. Fajčenie v izbách a na balkónoch nie je povolené. 

Môžem váš rezort navštíviť s domácim miláčikom? – Vieme, aké je ťažké si naplánovať prázdniny, keď máte doma zvieratko. V našich apartmánoch je možné ubytovať sa spolu s psíkom do 10 kg. Pri ubytovaní so psíkom je potrebné dodržiavať určité pravidlá, ktoré vám pred pobytom zašleme. Iné zvieratká ubytovávame po dohode s našou recepciou alebo prevádzkovým riaditeľom.

Je možné mať v reštaurácii aj špeciálnu stravu, napr. pre celiatikov, vegánov či alergikov na laktózu? Áno, v našej reštaurácii Bernard Pub sme schopní a ochotní sa vám prispôsobiť ohľadom vašich dietetárnych preferencií. Oceníme však, ak nám vaše požiadavky nahlásite vopred.  

Funguje recepcia nepretržite? Komu mám volať ak mám problém? Naša recepcia je k dispozícii 24hod/7dní v týždni počas sezóny (t.j letná a zimná sezóna). Počas jarnej a jesennej sezóny funguje recepcia v dennom režime. Kedykoľvek je však možné zavolať na naše telefónne číslo +421914160160.

Aké služby okrem ubytovania poskytujete? Poskytujeme stravovacie služby v našom Bernard pube, kde si môžete dať nielen raňajky ale aj obed a večere spolu s uznávaným pivom Bernard. Naše wellness centrum vám poskytne všetko čo potrebujete na relax a regeneráciu v našej vonkajšej a vnútornej vírivke, infra a fínskej saune, pivných kúpeľoch alebo počas relaxačnej masáže či procedúry.

Má rezort výťah? Nie, náš rezort nemá výťah. V prípade, že si prajete byť na prízemí, prosím upozornite nás o tom už pri vašej rezervácii.

Ako je riešené kúrenie? Naše apartmány majú infrapanely, ktoré majú veľkú výkonnosť a sú ekologicky šetrnejšie. Ovládanie kúrenia je centrálne, preto ak je vám príliš teplo alebo naopak príliš zima, kontaktujte nás na recepcii.  

Je k dispozícii zabezpečený priestor na bicykle? Áno, väčšina apartmánových domov má vlastnú úschovňu na bicykle a iné športové náčinie či kočíky. Môžete sa informovať na recepcii. Miestnosti sú označené nápisom „Lyžiareň“.

Máte lyžiareň? Áno, s vyhrievanými držiakmi na lyžiarky a generátorom ozónu proti baktériám.

Čo môžem v rámci rezortu využívať zadarmo? Všetci naši hostia majú k dispozícii Wifi, detský kútik, detské ihrisko, lyžiareň, ohnisko a parkovanie.

Je rezort vhodný aj pre imobilných hostí? Vstup do reštaurácie je uspôsobený aj pre hostí na vozíku. Vstup do všetkých ostatných budov je tiež bezbariérový. Apartmány nie sú vybavené špeciálne pre bezbariérových hostí, šírka dverí je 80 cm.  

Je v reštaurácii detský kútik? Priamo v reštaurácii nemáme detský kútik, keďže máme veľmi dobre vybavený detský kútik v budove č.4. V reštaurácii máme k dispozícii detské sedačky.

 
ONLINE REZERVÁCIA